torsdag den 1. juli 2010

Ta' jer nu sammen!

HARJ!

sad lige undrede mig over hvor dumme voksne engentlig ser ud når de snakker til et spædbarn..
jeg er hjemme hos min mormor og morfar for at fejre min morfars fødselsdag. min mor og lillesøster er her også + min moster, onkel og deres to piger: louise på 7 og amalie på 5 måneder. og amalie er slf. mega cuttie og alle vil gerne sidde med hende og snakke med hende o.s.v. men det der irritere mig så utrolig grænseløst er at de voksne bliver ved med at snakke så latterligt når de vil snakke med hende - de lyder virkelig som nogle spastiske idioter!


jeg tror meget hellere hun vil snakke med mig for jeg snakker så hun i det mindste fatter lidt af det ... okay hun er en baby så måske ikke;(

-men jeg tænkte bare på at det nok er forkert at snakke sådan til ungen - hun skal jo lære at tale og det kan hun jo ikke når alle snakker så dumt til hende._.



nå any way: hvordan går jeres ferier? jeg har lige været i rødhusklit med nogen fra min klasse. det var sådan en tur som min by's ungdomsskole havde arangsjeret - Dejligt! der var rigtig mange fra min by med og det var virkelig sjovt!

men der var slf. nogen som kom op og skæntes - det kan man jo ikke ungå når man bor 8 piger i samme hytte i over 2 dage, vel?.. det irritere mig virkelig at piwer altid flipper sådan ud på hinanden og altid får de sygeste bitch-fights...
slap nu bare at tøsser! og nyd ferien?...

-Pink Panter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar