torsdag den 1. juli 2010

MIG!

hej!!!
jeg havde faktisk besluttet at bloggen skulle være annym - dvs. skriver ikke mit eller mine venners rigtge navne g sætter ikke billeder ind af mig eller mine veninder.
men jeg er blevet spurgt om jeg ikke vil sætte nogle billeder ind af mig selv så man bedre kan identifiere mig.
-og i kender mig .. jeg kan jo ikke sige nej!
så jeg sætter billeder ind af mig og skriver mit rigtige navn - ANNA! men jeg skriver ikke mine veninders rigtige navne:D
mig til min kon4mation. det var en vidunderlig dag som jeg aldrig vil glemme! hvis i ikke er blevet det indnu - så glæd jer!!!
kjolen er sød og elegant i et blødt stof. jeg er nemlig ikke så vild med de store stive glimmer stoffer!
kardiganen er tynd strik med små huller i. normale legins med frynser nederst og normale hvide ballerinaer.
om halsen havde jeg et lommeur af guld i en lang guldkæde og en lille guldkæde med at lille smukt guldkors - jeg fik det til min barnedåb.
jeg havde også et smukt guldarmbånd med charms til. det fik jeg om morgenen af min mor som også fik det til hendes konf. man kan ikke se det på billedet men det er gude smukt!
hår? cassualt og alligevel piftet! en smuk lilla rose ibaghovedet(kan ikke ses på billedet).


det her billed er taget til en fødselsdag. det er ikke lige
det bedste - men jég har altså virkelig få billeder af mig selv!
hende ídioten i baggrunden er min ´bedste veninde fra min klasse, julie.

kan rigtig godt lide mit hår på det billed og hader min næse - skal der siges mere? nej...








okay, jeg melder mig skyldig! faktisk synes jeg ikke engang jeg ser særlig godt ud på de her billed.. jeg vil bare gerne prale med min nye kjole som jeg vundet fra gina tricot!!!
-ELSKER DEN!
så skriv lige en kommentar om hvor heldig og super sej jeg er:D
-Pink Panter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar