torsdag den 22. juli 2010

Kære kort-finder

Hej, fandt lige indnu et glemt indlæg i mit register ... håber altså at det her er det sidste og så må jeg for fremtiden huske at lave mine indlæg færdige med det samme så jeg ikke glemmer dem._.

Halløj ærede fokes!
i sidste indlæg skrev jeg om at jeg havde været på bornholm og så videre. og da jeg boede på bornholm boede jeg i sommer hus. i sommerhuset var der en gæstebog, og en dag da jeg sad og kedede mig, lavede jeg en skattejagt i den. jeg skrev at jeg havde gemt et kort fra et af de kort-spil der fandtedes i huset og så tegnede jeg en tegning af huset med et kryds der hvor kortet var. når man fandt kortet, var der også et lille brev, som blandt andet henviste en til min hjemmeside, hvor 'kort-finderen' kunne skrive til mig;b
-ja, jeg synes selv det var en ekstremt genial idé....

men kære 'kort-finder', ser du dette indlæg - så skriv venligst en kommentar' da jeg gerne vil høre fra dig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar