mandag den 12. juli 2010

hjem fra bornholm

Heyyy! fandt lige en gammel klade i mit indlæg-register;P hehe, blev aldrig færdig med kladden og gidder ikke lave den færdig nu, men synes det er synd hvis den skal gå til spille:D


Hej igen!

så er jeg endelig vent hjem fra bornholm. dejlig ø, men ville nu hellere have tilbragt ferien hjemme med mine veninder.. ikke nemt at være skilsmisse barn med alle de ferier man ska på, om 2 uger rejser jeg nemlig væk igen og denne gang går turen til frankrig med far..


nå men hvis du skal på bornholm i den nærmeste fremtid er der lige nogle highlights som SKAL opleves:
-verdens længste togbane ved Opal-søen. jeg tror det var 290 meter den var. du starter på en klippe og ende nede i søen så husk badetøj!
-christians og frederiks ø. to super hyggelige mini ø'er. du vil ikke kede dig, men husk søsyge pillerne.
-østerlars rundkirke. normalt hader jeg at bruge min ferie på kiker men denne kirke er sjov fordi du kan komme helt op i tårnet og se den smukke udsigt samt de mange sjove rum m.m.
-stranden ved pedersker. jeg boede selv i pedersker i et lille sommerhus og stranden var virkelig fantastisk! den er også meget børnevenlig for man skal langt ud før det bliver dybt.
-krigsstien. hele vejen rundt om øen er der en gammel krigssti som nu er blevet til en lang gåtur. vi gik ca. 5 kilometer af stien og det var virkelig flot!


skuffelser:
-flødeboller fra svaneke. de smager virkelig godt men er bestemt ikke 20 kroner vær!
-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar