lørdag den 24. juli 2010

Frankrig

HEYYY!
jeg smutter til frankrig idag klokken 2:D og jeg glæder mig sygt meget! skal afsted med far, storebror og lille'søs - og så er bedsteveninden sidsel + hendes familie også dernede(eller er det oppe?).. i min verden er alt altså bare nede<3
nå men vi skal bo hos min tante som bord i noget der hedder bordang - meget fransk, ik?;P hende og min onkel er ikke skilt men bord heller ikke sammen (han bord i norge) det er faktisk alt sammen meget indviklet.
men vi skal altså enten bo hos dem(hvis de ikke er uvenner, det er de nogengange) og ellers skal vi sove i 9 mand's telt allesammen sammen - hygge!

køre turen derimod bliver nok mindre hyggelig - min far som absolut skal høre høj musik i bilen for at holde sig vågen, storebror som høre alt for høj heavy-metal i sin høre-bøffer, lille'søs som synger og leger med bamser ... og mig som er den eneste normale!!!
-jeg må købe lidt slik inden vi tager afsted så jeg kan holde det ud - nogen der kender noget lækkert men mættende slik? jeg bliver altid sulten når jeg køre;'(

vi ses fokes! hyg jer nu uden mig - og remember, jeg skriver igen om en uge;D

-Pink Panter

2 kommentarer:

  1. vil du ikke skrive mere i denne blog

    SvarSlet
  2. jo, det vil jeg!:) har bare haft lidt travlt for tiden..:)

    SvarSlet