torsdag den 22. juli 2010

min sommerferie i de store træk

hej igen!
-og undskyld at jeg har været så meget væk og ikke har skrevet men min sommerferie er VIRKELIG TRAVL! har været på 5 ferier indtil videre: rødhusklit-turen med ungdomsskolen, bornholm, viborg for at besøge bv'en, københavn med mor og lille'søs, cykelferie med Julie.. og så skal jeg jo til frankrig i overmorgen - udden internet, så i må IGEN undvære mig;(

men det har sgu også været p!sse sjovt med alle ferierne! jeg har blandt andet været inde i mary og frederiks nye slot(det der nye et med alt det der mærkelige kunst..). og best som jeg går rundt og kikker på de lidt for guldbelagte vægge og de mærkelige 'kunstværker' på væggende, ser jeg at døren til 'balkongen er åben. altså den der dør de pleger at stå og vinke på, som et par tosser fra thy-lejren. og lige overfor balkongen er der heller ikke nogen indhegning som der var alle de andre steder, og af den grun vandre jeg flot og rangrykket ud på altanen. og der står jeg så i min smukke 'gina-tricot-kjole' og vinker som en anden fin prinsesse. de andre folk går efter mig ud på balkongen og pludselig er den mere en fyldt med vinkende tosser.
lige indtil der kommer en vagt og knalder totalt ud! "hvad fanden laver i? kan i slet ikke tænke selv, man må sgu da ikke gå på balkongen tumper!!!!" vi skynte os ind - men jeg syntes ærligtalt han var lidt grov - der er fandeme vores penge der har betalt den lorte-balkong... men han havde nok haft en hård dag;)

jeg har også sovet i en bil med en veninde(stor ting i mit liv!xD). vi havde en idé om at starte et nyt liv som nogle spontane nogen - spørg' mig ik' hvorfor.. og vi syntedes virkelig det var spontant at sove i en bil, det var bare ikke så godt for rykken;P

jeg har også været på cykelferie med Julie. vi cyklede 20 kilometer ud til hendes bedsteforældre som bor ude på landet. halvdelen af deres have er hegnet ind og lavet til en mark hvor der går to hest (en pony uden navn og Julies hest som heller ikke har navn, men jeg kalder den Finn). midt på marken er der en sø og ud i søen er der en ø. og ude på ø'en var der et telt. og inde i telten sov mig og julie - HYGGE! der var en lille båd som hørte til søen og så sejlede vi frem og tilbage - eller vømmede? og red på hestene i badetøj!xD det var virkelig hyggeligt, bortset fra at jeg faldt af Finn.. total idyl efter min mening;D

jeg har også oplevet meget andet med jeg begynder at få krampe i hænernde af alt det skriveri!
lige nu laver hele familien terasse ude i haven og fjerner ukrudt - og med hele familien mener jeg: mor, Storebror, lille'søs, mormor, morfar, moster, onkel, kusine - burde jeg også gå ud og hjæpe istædet for at stene computer ..... hmmm!

-Pink Panter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar