søndag den 13. juni 2010

Komedie

Hej kære venner:D

Der er godt nyt - I have a boyfriend!!
Hand er mega cute og jeg er mega happy. Jeg har besluttet at kalde ham 'københavneren' her på min blog, da han kommer fra københavn!xD

Det hele startede for nogle uger siden. Jeg havde været lun på ham i noget tid, men gad ikke rigtigt at 'indrømme' det, over for mig selv.
Men en aften var vi til en klasse-fødselsdag og københavneren og mig flirtede ... meget! Jeg havde besluttet at fortælle mine to bedste veninder fra klassen om min lille forælskelse, da jeg pludselig blev hevet ind på et wc. Det var min ene veninde Helena. Hun spurgte om jeg ikke godt ville lade vær med at flirte med københavneren, når jeg jo godt vidse at hun var totalt forælsket i ham.
Jeg blv vildt forvirret - Jeg havde nemlig tit spurgt om hun kunne lide ham og hun sagde altid nej. Og så lige efter at hun så mig sammen med ham, fandt hun pludslig ud af at hun faktisk godt kunne li' ham...?
Jeg rettede mig slf. efter det og holdte mig fra ham resten af aftenen. Og så sad hun ellers og flettede fingre med ham - AV!
Ca. en uge efter, skulle Helena på ferie. Mig og min anden bedste veninde, Julie, var faktisk ret glade for det, da vi begge var/er ved at blive ret trætte af hende og hendes opførsel.
Julie skulle holde fødselsdag den weekend hvor Helena var væk. Vi skulle sove i telt i en skov, og jeg skulle sove ved siden af københavneren!!
Mig og københavneren flirtede helt vildt - Da vi skulle lege su'og'pust(den leg hvor man skal føre et kort fra mund til mund, og hvis man taber det skal man kysse)sad jeg også ved siden af ham. Vi tabte hele tiden kortet(med vilje?), og så kyssede vi .. i lang tid! Vi snavede også, fordi vi legede den syvende himmel(en dreng må gøre alt ved en pige i et minut).
Men pludselig begyndte Maria fra klassen at tude, og ingen måtte vide hvad der var galt?? Men tilsidst fandt vi ud af, at det var noget med at hun savnede københavneren som bedste ven og at hun faktisk gerne ville være mere end venner - så jeg kunne godt regne ud at det i virkelig heden var mig der var problemmet .. ups!
Men han fortalte hende at han var rigtig glad for at de bare var venner, og så var det vist løst?..
I frikvarteret i skolen om mandagen, spurgte jeg københavneren om han ikke ville gå en tur med mig. Og det ville han jo gerne;) Jeg sagde til ham at jeg måske havde fået følelser for ham, han sagde at han havde det på samme måde med mig - Og ja .. Det lyder nok ret dumt! Men så spurgte jeg ham om vi ikke skulle begynde at komme sammen, og det gør vi så nu.

Det skal lige siges at jeg havde sovet med Helena lidt inden hun tog på ferie, og der gav hun udtryk for at hun ikke kunne lide københavneren mere. Men da hun kom hjem tirsdag, havde hun vist skiftet mening!! Men hun var ikke sur .. sagde hun.

Så lige nu ser det sådan ud: Maria er pisse sur, men lader som om hun ikke er - Det driver mig til vanvid!! Helena siger også at hun ikke er sur, da hun ikke har mere ret til ham end mig. Men Julie har snakket med hende om det og det viser sig at hun også er pisse sur på mig - HVORFOR FANDEN VISER FOLK IKKE BARE HVAD DE FØLER???
Men jeg viser nok heller ikke selv hvad jeg føler.
Jeg viser ikke at jeg føler mig som en totalt bitch og jeg viser ikke at jeg alligevel føler mig som den heldigste pige i verden..
Måske er det det hele teenages verdenen går ud på - at spille komedie? Vi spiller et langt komedie-spil hvor vi krammer dem vi hadder og skændes med dem vi elsker. Hvis vi er kede af det, smiler vi. Og hvis vi er glade holder vi det for os selv for ikke at såre andre - Det er langt ude?..

Har i prøvet noget lignende, eller har i en mening om hvad jeg skal gøre - SÅ KOMMENTÉR!:D

-Pink Panter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar