onsdag den 9. juni 2010

Første blog

Hej!

Den anden dag, sad jeg og så 'sex and the city' med min veninde. Hvis du er en pige, kender du sikkert serien, og så kender du sikkert også carrie og hendes blog. Eller hendes 'klumme' som de, så fint, kalder det i serien. Nå men jeg besluttede altså at jeg måtte lave en 'klumme'(på mit sprog; blog). Og det er så hvad jeg gør nu!

Jeg kalder mig Pink Panter og mit fokusområde er teenagere - En facinerrende menneske-race. Det er efterhånden gået op for mig at der findes 3 levende individer:
Dyr, kendt for deres små hjerner og store kræfter.
Mennesker, kendt for deres stræben efter penge og trang efter at skabe tryghed og magt.
Og sidst men ikke mindst, TEENAGERENDE! Kendt for deres humørsvingninger, problemmer og voksende bumser. ADVARSEL: disse væsner kan være farlige og man bør aldrig kritissere deres udséende eller bumseproblemmer.

Ser frem til kritik og ros,
Pink Panter.

7 kommentarer:

  1. Hej Pink Panter!
    Bloggen ser ret god ud og jeg glæder mig til at høre mere;)
    Mvh Amalie.

    SvarSlet
  2. Haha, grinneflip!xD Bloggen er totalt grineren og jeg glæder mig til at høre mere;P
    Katja

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at læse mere :)

    XOXO
    onslowcrescent

    SvarSlet
  4. Tak alle 3:D
    Det er dejligt at få ros - Men husk, jeg tar' også imod kretik!<3

    SvarSlet
  5. Er blevet fast læser forresten... glæder mig til at læse mere...

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog også på:
    http://onslowcrescent.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak, det er godt at høre at der er nogen som kan lide det jeg skriver;)

    Kikker lige:D

    -Pink Panter

    SvarSlet