fredag den 25. juni 2010

Afslutning

hej igen venner;)

ferie, ferie, ferie, slap nu af du har fri og syng en glad melodi, op mod solen ler vi ........... det er bare ikke alle der er glade;'(
-min skole er meget lille og går kun op til 7. klasse. og jeg går tilføldigvis i 7. .... eller det gjorde jer indtil i dag;P
så det var altså sidste skoledag på min gamle(undskyld) grimme skole, med den gamle dejlige klasse og de(nogengange) surer men alligevel skønne lærere.. jeg skal fortsætte i 8. og 9. på en skole tæt på den jeg lige er gået ud af og alle de andre fra min klasse skal også gå der, så det er jo godt nok. men min fantastiske klasselære som jeg har elsket over alt på jorden skal jo ikke med:( og det lyder nok underligt at man kan elske en klasselære så meget, men hun var som en mormor for os! hun gav os bolsjer i timerne. og havde vi problemmer? så brugter hun lige sin fritid på at hjælpe os!
det var virkelig sørgeligt at slutte sådan et viktigt kapitel i sit liv. pludselig er jeg voksen og skal ud i den virkelige verden med strænge lærere, mange lektier og 9. klasses drenge(uhmmmm)

MEN nu trænger vi til noget godt:) så fortæl hvad i skal lave i jeres ferier? nogen planer om ferier, nogen festivaler eller hygge-turer med veninderne??? har i møske en dreng der skal jagtes den her sommer - SÅ FORTÆL!!!
og remember - min mail er altid åben, hvis du har brug for et godt råd; teendk@hotmail.com

-Pink Panter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar