tirsdag den 14. december 2010

mine hatte!

hej!:)
jeg undskylder for den lange ventetid, men jeg er tilbage nu.. der har ige været nogle problemer som skulle klares - blandt andet døde min farfar og så skulle han jo begraves og så videre.. rigtig træls, men han var meget syg! og så var der lige noget jeg skulle klare med mine forældre - men nu er jeg her, jo?!:D så lad os liiiige glo nogen af mine seneste køb :D

det er lidt dumt.. jeg har glemt min kode til min computer!xD det er noget som kun en klump, like me, kan finde på .. ups?;i såé, jeg er på muttis pc og der er jo bare nada billeder. sååå, jeg tager et hurtigt billede af mit seneste køb - and i love it!<3


uh, er den ikke cute? har ALTID ønsket mig sådan en og så fandt jeg endelig en butik på strøget i KBH, hvor de rent faktisk sælger dem.. jeg kunne bare ikke vælge - så jeg købte to!:D


den anden søde hat. den er lidt større, men stadig vildt nice!:) org, jeg elsker dem bare.. my little babies!


første hat 'tæt på'.. elsker den lyserøde sløjfe! den giver bare den bedste efekt:)


hattene føres på, ved hjælp at de små spænder. det er rigtig nemt og ser ikke dumt ud i håret! det ligner bare en normal hat ;)


jeg ved godt at jeg ser ret fail ud på billederne, men de blev taget hurtigt og i skal fokusere på hatten!xD for jeg ser relativt klam ud...;)
jeg tror jeg vil tage den lyserøde på til nytår:) og vi skal snart have galla på skolen og der vil den sort være helt perfekt! så skal jeg bare have købt en 'hud-farvet' stram feminim kjole og lækre stilleter. og jeg har allerede den sorte blazer - tror det bliver rigtig godt!:D

1 kommentar:

  1. synes de er super fede alle sammen! og så synes jeg du er mega smuk!

    SvarSlet