lørdag den 13. november 2010

hej igen :)
jeg er blevet lidt vild med skjorter.. meget faktisk! har altid haft en kærlighed for skjorter, når jeg har været heldig har jeg fundet nogle i de få genbrugsbutikker vi har i min by - men de var aldrig helt perfekte?:s og nu har guderne endelig hørt min bønd! der er jo de lækreste skjorter over alt!:D de har jo faktisk været her længe, men nu er de endelig hoppet ned i den prisklasse jeg har råd til.. men der er så mange, så hvad skal man vælge?:o jeg har fundet 3 meget forskællige men vildt fede skjorter - stem på din favorit!


fed western skjorte i blå tern! jeg fandt desværre aldrig ud af hvor den kommer fra eller hvad den koster:/ men hvis i er helt forelskede i den kan jeg da godt prøve at finde ud af det ;D


rigtig sød skjorte med lyserøde blomster fra Gina Tricot. den ville være perfekt til en fest med nogle legins under! i kan finde den på www.ginatricot.dk


rigtig sød skjorte i cowboy stof. den bliver med sikkerhed en af vinterens store tendenser!:) i kan finde den på www.smartgirl.dk

hvilken en var din favorit? skriv en kommentar :)

-Pink Panter

2 kommentarer:

  1. jeg synes den første var bedste måske var det også fordi den sad på en pige og ikke på en manikin(LOL jeg kan bare ikke stave) men de var alle sAMMEN RIGTIG fede :D

    SvarSlet
  2. ja, det hjælper tit når tøjet er stylet rigtigt på en pige:) (og jeg har en der ligner, så tak for din opbakning d;d;)

    -Pink Panter

    SvarSlet